SugarCRM, een perfect passende oplossing

De beste ondersteuning voor uw Marketing Sales en Service afdeling. SugarCRM is perfect afgestemd op uw bedrijf en maakt het een stuk eenvoudiger marketing- en verkoopdoelen na te streven. SugarCRM omvat onder andere klantenondersteuning, verkoopautomatisering, sociale CRM en mobiele CRM. Daarnaast is het maken van rapportages kinderspel. SugarCRM bestaat uit een drietal platformen die naadloos met elkaar integreren.

Sugar Market

Sugar Market is de marketing automation tool van SugarCRM. Het helpt uw marketingafdeling effectiever online te werken. Met Sugar Market trekt u meer bezoekers naar uw website en start u direct met het volgen. Krijg meer grip op leads en kwalificeer ze beter. Het opzetten van campagnes is dankzij Sugar Market heel eenvoudig. Landingspagina’s, e-mails en contactformulieren bijvoorbeeld maakt u heel gemakkelijk met behulp van templates en verschillende drag-and-drop methodes. Door Sugar Market te combineren met Sugar Sell worden de mogelijkheden oneindig.

Download Overview Sugar Market

 

Sugar Sell

Sugar Sell geeft uw medewerkers alle gereedschap om nog betere klantrelaties te onderhouden. Dit gebruiksvriendelijke SugarCRM platform maakt de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar. Met Sugar Sell biedt SugarCRM u gereedschappen waarmee snel data van uw prospects en klanten vergaard kan worden uit social media en externe databronnen. Hiermee bespaart u veel kostbare tijd. De Customer Journey functie van Sugar Sell maakt het gemakkelijk perfect de stand van zaken bij te houden van uw prospects en relaties. Sugar Sell van SugarCRM informeert en bewaakt het proces zodat de juiste acties op het juiste moment worden uitgevoerd.

Download Overview Sugar Sell

 

Sugar Serve

Met Sugar Serve, het derde platform binnen SugarCRM, organiseert u uw serviceprocessen optimaal. Service level agreements worden perfect gestuurd en klanten kunnen snel en accuraat geïnformeerd worden. Dit alles is mogelijk doordat medewerkers dankzij SugarCRM perfect zicht hebben op alle aspecten van service calls.
Maar niet overal zijn uw medewerkers voor nodig. Met het SugarCRM klantenportaal binnen Sugar Serve kunnen uw klanten zichzelf ook helpen. Ze kunnen zelfstandig calls loggen en statussen van service calls bekijken of de kennisbank raadplegen. Er is geen noodzaak meer om hiervoor contact te leggen met uw medewerkers. Denkt u eens aan de grote kosten- en tijdsbesparing die hiermee gemoeid gaat.

Download Overview Sugar Serve