De kaarten opnieuw geschut: Iedere gebruiker van CRM even belangrijk

Sinds lange tijd zijn CRM-systemen bezien als systemen die veel voordelen biedt aan verkooporganisaties. Maar, daarbij waren de gehaalde voordelen vooral relevant voor het management. Aan de front-linie, de gebruikers van CRM zoals verkoopmedewerkers werd dat voordeel alleen niet gevoeld, maar veel meer beschouwd als een noodzakelijk kwaad omdat de toepassingen niet flexibel waren en gebruik ervan tijdrovend. Met Sugar is dat anders en heeft CRM ook rendement voor de eindgebruiker. Bekijk bijgaande video en begrijp waarom.

Meer weten? Download het e-book.

 

Sugar Mobile

Sugar Mobile is onderdeel van alle Sugar-edities.en is als mobiele App beschikbaar voor IOS, Android. Ook hier wordt de kracht van Sugar Studio en Sugar Module-builder ingezet: U bepaalt zelf welke modules met welke informatie wordt getoond in de App, met uiteraard ook de beschikbaarheid van eigen nieuwe modules. Onderweg of op kantoor, u heeft altijd de actuele juiste informatie bij de hand. Geen mobiel bereik? Geen punt. Met Offline-sync worden uw wijzigingen bewaard en gesynchroniseerd met Sugar zodra er weer een verbinding gemaakt kan worden. Bekijk ook de leaflet.

 

Sugar UX™

De moderne Sugar gebruikersinterface zorgt ervoor dat de gebruiker alle informatie van een relatie centraal gepresenteerd krijgt. De juiste, contextuele informatie op de juiste plaats. Maar, daar blijft het niet bij. De gebruiker is in staat om zijn eigen presentatie-voorkeuren toe te passen en op te slaan. Zo heeft iedere gebruiker de mogelijkheid ‘zijn’  Sugar te creëren. Bekijk hiervoor ook de datasheet